Automatizace a digitalizace služeb města Nymburk

2
Aktualizováno: 05.02.2024

Automatizace a digitalizace služeb města Nymburk

Projekt rozvíjí informační systém města, aby mohlo nabízet moderní digitální služby on-line, zefektivnit jejich poskytování, snížit administrativní náročnost úkonů spojených s vyřizováním životních situací občanů vůči městu i práci úředníků.

 

Technické řešení tvoří 4 části:

·         Portál občana – automatizace procesů umožňující samoobslužná podání pro veřejnost.

·         Portál úředníka – elektronizace a automatizace vnitřních procesů pro výkon veřejné správy, správu otevřených dat, podporu práce orgánů města.

·         Automatizace práce s elektronickými dokumenty i pro organizace města.

·         Doplnění infrastruktury zajistí výpočetní výkon pro běh elektronických procesů.

 

Registrační číslo projektu: CZ.06.01.01/00/22_009/0000491

Kontaktní osoba MěÚ Nymburk:
Bc. Josef Hájek
tel: 325 501 417, josef.hajek@meu-nbk.cz
Odbor informatiky
Městský úřad Nymburk
Zhotovitel:

Celkové předpokládané výdaje: 6 660 208,- Kč

Z toho spolufinancování z EU a státního rozpočtu: 5 661 177,29 Kč

Z toho financování z vlastních zdrojů města: 999 031,28 Kč

Předpokládaný termín dokončení: září 2024

Stav Projektu

Zahájeno
Tvorba zadávací dokumentace
Výběrové řízení na dodavatele
Implementace
Ukončeno

Legenda

Nezahájeno.
Právě probíhá.
Ukončeno.