Automatizace a digitalizace služeb města Nymburk
Automatizace a digitalizace služeb města Nymburk
Projekt rozvíjí informační systém města, aby mohlo nabízet moderní digitální služby on-line, zefektivnit jejich poskytování, snížit administrativní náročnost úkonů spojených s vyřizováním životních situací občanů vůči městu i práci úředníků.
Technické řešení tvoří 4 části:
· Portál občana – automatizace procesů umožňující samoobslužná podání pro veřejnost.
· Portál úředníka – elektronizace a automatizace vnitřních procesů pro výkon veřejné správy, správu otevřených dat, podporu práce orgánů města.
· Automatizace práce s elektronickými dokumenty i pro organizace města.
· Doplnění infrastruktury zajistí výpočetní výkon pro běh elektronických procesů.
Registrační číslo projektu: CZ.06.01.01/00/22_009/0000491
Bc. Josef Hájek
tel: 325 501 417, josef.hajek@meu-nbk.cz
Odbor informatiky
Městský úřad Nymburk
Zhotovitel:
Celkové předpokládané výdaje: 6 660 208,- Kč
Z toho spolufinancování z EU a státního rozpočtu: 5 661 177,29 Kč
Z toho financování z vlastních zdrojů města: 999 031,28 Kč
Předpokládaný termín dokončení: září 2024