Moderní úřad Nymburk

Město Nymburk k 1. 4. 2021 zahájilo realizaci projektu Moderní úřad Nymburk, která potrvá 24 měsíců.
Projekt naplňuje cíle Strategického rámce rozvoje veřejné správy ČR pro období 2014-2020, a to rozvoj eGovernmentu - dostupné, kvalitní a efektivní služby úřadu využívající informačních a komunikačních technologií pro optimalizaci procesů a postupů, zavádění plně automatizovaných elektronických služeb a jejich zprostředkování veřejnosti, systematické získávání zpětné vazby a zajištění pružné reakce na podněty pracovníků a klientů MěÚ.
Městský úřad svým klientům bude moci nabídnout automatizované služby prostřednictvím Portálu občana přístupného přes webové stránky města. Občané tak získají například možnost nahlížet na stav svých pohledávek (poplatek za komunální odpad, poplatek za psa atd.) a zadávat požadavky na změnu těchto pohledávek bez nutnosti navštívit příslušný úřad. Pro občana se tak prodlouží "otvírací doba" úřadu na 24h x 7, zvýší se komfort a dostupnost vyřízení, sníží se nároky na administrativu, čekací doba, bude doplněno upozorňování na povinnosti a lhůty, zjišťování zpětné vazby, zda služba funguje kvalitně. Průběžně bude vedena propagační kampaň, která vhodně zvolenými komunikačními prostředky a způsoby seznámí veřejnost s nabídkou elektronických služeb a možnostmi eGovernmentu, zprostředkuje návody na jejich využívání (letáčky, facebook, videonávody apod.).
Dalším cílem projektu je zajistit efektivní komunikaci s občany a zkvalitnit výkon veřejné správy města Nymburk vytvořením Koncepce komunikace a pořízením elektronické úřední desky, která bude schopna nepřetržitě a pružně poskytovat informace veřejnosti v plném rozsahu a kvalitě, zprostředkovat nabídku elektronických služeb občanům.
Předpokládané náklady budou činit 4,9 mil. Kč včetně DPH. Z této částky pokryje 95% dotace z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu. Město Nymburk se ze svého rozpočtu bude podílet 5 % ceny nákladů.
Registrační číslo projektu je CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016728.
06/2020 - podána žádosti o dotaci v OPZ výzva 109
01/2021 - získání dotace na projekt
04/2021 - zahájení projektu
12/2021 - zahájení VŘ na portál občana a elektronickou úřední desku
12/2021 - vybrán zhotovitel strategie komunikace
02/2022 - vybrán dodavatel a podepsaná smlouva o dílo na elektronickou úřední desku
05/2022 - vybrán dodavatel a podepsaná smlouva o dílo na Portál občana
05/2022 - Předána elektronická úřední deska
07/2022 - Předán Portál občana do využívání
12/2022 - Koncepce komunikace
03/2023 - Vytvoření video návodů na Portál občana města Nymburka
04/2023 - konec projektu
Mgr. Aleš Růžička
tel: 325 501 303, ales.ruzicka@meu-nbk.cz
Odbor kancel tajemnka
Městský úřad Nymburk
Předpokládaný termín dokončení: 31.3.2023
Dokumenty
- Video návody na Portál občana města Nymburk: https://www.youtube.com/playlist?list=PLabJROc3FaJlC_mVAhJNlWrISvp_-sNek
- Koncepce komunikace města Nymburk [PDF / 1.9 MB]
- Odkaz na dokumenty - Ezak - Portál občana:: https://zakazky.mesto-nymburk.cz/contract_display_525.html
- Smlouva o dílo - Portál občana: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/20336791
- Smlouva o dílo - Koncepce komunikace Městského úřadu Nymburk: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/18627599
- Smlouva o dílo - Elektronická úřední deska: https://smlouvy.gov.cz/smlouva/19402935
- Odkaz na dokumenty - Ezak - úřední deska: https://zakazky.mesto-nymburk.cz/contract_display_523.html
- Dotazník - Pomozte nám zlepšit služby Městského úřadu Nymburk: https://bit.ly/dotaznik_sluzby_meu
- Nymburský zpravodaj - listopad (e-Občanka): http://www.mesto-nymburk.cz/files/nymbursky-zpravodaj/2021/zpravodaj_202111.pdf
- Nymburský zpravodaj - září (bankovní identita): http://www.mesto-nymburk.cz/files/nymbursky-zpravodaj/2021/zpravodaj_202109.pdf
- Nymburk uspěl s žádostí o dotaci na projekt „Moderní úřad Nymburk“: http://www.mesto-nymburk.cz/files/tiskove-zpravy/tz-1611751714.pdf

Stav Projektu






Legenda


